lauantai 17. elokuuta 2013

Dremel Sormen Auki Hiertää

Noei, mun dremel on ihan kiltti kaveri.
Tämä on yleinen "Tätä kuuluu, näin tulee käymään ja tätä mieltä olen tästä" päivitys. Pahoittelen kuvien maisemapainotteisuutta.

Cosplayer in its natural habitat. Kuvasi: Haikaras
Ensinnäkin olen onnellinen siitä, että pääsin Frostiragea pakoon internetin ja kännykän ulottumattomiin viikoksi. Itse olen lyhyesti tätä mieltä:
1. Se on kokeilu.
2. Cosplay ei ole tapahtumien pääpointti.
3. Kävijämäärää pyritään jotenkin rajoittamaan ja tämä tuntuu tällä hetkellä järkevimmältä vaihtoehdolta.

En nyt sano, että kaikki täysi-ikäisetkään olisivat tähän tilanteeseen mitenkään järin järkevästi suhtautuneet (voi en todellakaan), mutta jos tämä nyt on hirveä vääryys niin hajotkaa sitten siihen. Joskus oli sentään vain yksi coni vuodessa ja nykyään niitä on jo ties kuinka monta. Tulkaa vaikka Oulun Chibiconiin *wink wonk*

Minä sillävälin kun muut rageilivat internetissä
Viimeisen viikon ajan olen ollut pienoisella cosplay-vieroituksella, koska matkustin ympäri Länsi-Suomea asuntoautossa kuuden muun ihmisen kanssa. Kunnon hippikommuuni meiningillä siis mentiin. Teemalauluksemme vihkiytyi Conilaulu ;_; vaikka olen jengistä ainoa cosplayta useamman vuoden aktiivisesti harrastanut.

Matkalla kuitenkin pääsi suustani useampaan kertaan vanha kunnon lause: "Täällä ois hyvä ottaa cossikuvia", joten annan teille nyt kuvia parista hyvin muikeasta paikasta, joissa kuljimme (ja näette samalla minua siviilissä)

Olen pahoillani, että kaikki kuvat eivät ole kovin cosplay painotteisia, nyyh. Kaikki kuvat ottanut Haikaras ellei toisin mainita!

Make us freeなSplash! 重ねた光のコントラスト浴びて  (Hailuoto)
Miten ois Free! tai Magi?? (Kalajoki)
Kristiinankaupungin kirkko
Merenkurkun saaristoa
Raippaluoto. Haluun tonne kuvaamaan Persona3sta
Vanhan Vaasan rauniot oli oikein jymypaikka
Kuvasinpas tämän kun Sara lähti kiipeilemään

COSSI EI OLE VIELÄKÄÄN VALMIS
Made: "Se on se anime missä isot tyypit kurkkii muurin yli"
Ottakaa vielä yksi kuva minusta kun oon niin FABULOUS 

Tänään lauantaina 17. elokuuta oli Oulun Anime Seminaarin ensimmäinen päivä, mutta itse makasin kotona toipumassa roadtripistä. Huomenna olen kuitenkin menossa paikalle ja aion cossata DUN DUN DUUN Valdriguea! Vieläpä miekan kanssa, ellei maalauksen aikana tapahdu jotain järkyttävää. Tulen tekemään sitä taas aika pitkälle yöhön, mutta ainakin tähän mennessä se näyttää ihan hyvältä!

Muistutus Vald
Miekka morphaa koko sarjan aikana ihan järkyttävästi, joten oma versioni on semmoinen fuusio vähän sitä sun tätä. Semmoinen, minkälaisen olisin halunnut tehdä. Mutta siitä sitten lisää joskus myöhemmin.

Voi tätä morphaavien asunosien karnevaalia
Seuraava päivitys oletettavasti Anime Seminaarin sunnuntaista ja tuosta Valin miekasta.

- Woodi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti